Time with Shin
lauantai 13. heinäkuuta 2013
Ajatus tähän lähti ihan jostain mettästä. Aattelin ruveta kirjoitta joitan, ehkä jotkut skeidaan jotkut faktaa ja jotkut jostain avaruudesta. Eka voisin täs ilmaista eli lvl 20 sith assassin aika kova. Eli kannattaa kaikki tulla pelaa Star wars old republic! ne jotka ovat pelanneet jo messiin vaan. Tuo sith on mun kuudes hahmo eli mulla on jo molemmat jedit, smuggler ja trooper. Sith puolet löytyy bountyhunter ja nyt koulutukses on Sith. Suosittelen kaikille lämpimästi myös Wurm ja Aion. Pelannut kaikkia vähän vuorotelleen ja kun töitäkin pitää tehdä. Eiköhän tää tässä eli keep it real!
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)